Klantenservice: Vrijdag om 09:00 weer geopend
Naar welke landen verzenden jullie?
In een notendop: wij verzenden onze Zenza producten naar alle landen.
Landen buiten de EU kunnen een ook een bestelling plaatsen, onze klantenservice neemt dan contact met je op over het transport.
Voor meer informatie hierover, ga naar onze pagina Bezorging.
Wanneer is zijn de verzendkosten gratis?
Bent u gevestigd in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland of Frankrijk én bestelt u voor meer dan € 100, - dan zijn de verzendkosten gratis!
Wat zijn de verzendkosten?
Dat verschilt per land, en hangt ook af van de grootte van jouw pakket! De meest precieze informatie krijg je door het product van jouw belangstelling in je winkelmandje te stoppen, en dan de eerste stappen van het bestelproces te doorlopen.
(Let op: je betaalt in Zwitserland en Noorwegen invoerrechten over de aankoop. De kosten hiervan verschillen per keer, en de hoogte hiervan kunnen we hierdoor helaas niet aangeven)
Mijn verzendkosten zijn €30 of hoger, hoe kan dat?
Zijn jouw verzenkosten boven de 30 euro? Dan heb je waarschijnlijk een groot product besteld, of meerdere (grote) producten tegelijk! Deze worden verzonden op een mini pallet of een euro pallet van Dachser, en de kosten daarvan liggen wat hoger dan de kosten voor kleinere pakketten. Je kunt - ongeveer - als richtlijn aanhouden dat producten die breder zijn dan 70cm, in de duurdere verzendcategorie terechtkomen.
Verzendkosten besparen? Je ben natuurlijk ook altijd welkom in onze winkels in Amsterdam.
Ik heb een leuk product gezien in jullie winkel, maar kan het niet terugvinden op de webshop. Hoe kan dat?
Veel van onze grote artikelen zoals meubels vind je alleen terug in onze Amsterdamse winkels, en niet op de webshop. Het kan ook zijn dat je een product hebt gezien uit een oudere collectie, die nog wel in die winkel te verkrijgen is, maar niet meer op de webshop – omdat we deze niet meer terug in voorraad krijgen.