Klantenservice: geopend

Bezorging

 

Hoe lang duurt het voordat mijn pakket binnen is?
Binnen Nederland en België ontvang je je pakket binnen 1-3 werkdagen. Houd voor de andere landen zo’n 3-7 dagen aan.

Let wel, dit is een indicatie en geen garantie. Het kan altijd voorkomen dat het pakketje er iets langer over doet, door drukte bij het verzendbedrijf. Natuurlijk doen wij ons best om jouw mooie aanwinsten zo snel mogelijk te bezorgen! 

Hier is een overzicht per land:

 

Kan ik een datum en een tijdslot kiezen voor de bezorging van mijn bestelling?
Helaas is het niet mogelijk om een datum en een tijdslot te kiezen bij het plaatsen van je bestelling. Wij werken met een klein bevlogen team, en doen je bestelling zo snel mogelijk op de post als we kunnen!

PS doe je een grote bestelling, met een meerdere producten tegelijk? Of bestel je een van onze grootste lampen? Deze gaan op een pallet via Dachser, en dan kun je wél je eigen dag en timeslot aangeven. Zij bellen je om een afspraak te maken.

 

Wat zijn jullie verzendmethodes?
Wij hebben twee verzendmethodes, afhankelijk van de grootte van jouw bestelling. Alle “normale” pakketten gaan via UPS, die we hebben gekozen vanwege hun goede service. Ga je een groot aantal producten bestellen, of een van onze grootste lampen? Dan wordt jouw bestelling via Dachser verstuurd, op een pallet. De kosten hiervan liggen uiteraard hoger dan voor de reguliere pakketten. 

 

Het duurt lang voordat mijn bestelling binnenkomt, wat kan ik doen?
Duurt het langer dan vier werkdagen dat jouw pakketje binnenkomt (Nederland)? Dan adviseren wij altijd om de tracking van je pakketje te bekijken.

Staat deze nog niet op verstuurd, dan zijn wij nog bezig om je bestelling in te pakken en op te sturen. Mocht je pakketje al eventjes in het sorteerproces zitten, stuur ons dan een mailtje naar web@zenzahome.com met daarin je ordernummer.

Staat het pakketje vermeld als afgeleverd, maar heb jij nog niets ontvangen? Controleer dan goed je brievenbus voor een briefje met informatie van de koerier.

 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik bij bezorging niet thuis ben?
Natuurlijk kan het gebeuren dat je niet thuis bent tijdens de bestelling. UPS zal een briefje achterlaten in je brievenbus, met daarin de informatie hoe jij aan je pakketje kan komen. Het pakket kan bij de buren liggen, of ze zullen ze het de volgende dag nogmaals proberen te bezorgen. Als het na twee keer niet gelukt is, wordt je pakket naar een UPS point in de buurt gebracht.

Wordt jouw bestelling verzonden via Dachser? Zij werken op afspraak, dus het is belangrijk dat je op de afgesproken tijd thuis bent. Gaat dat je niet lukken? Neem dan zo snel mogelijk contact met hen op.

 

Kan ik mijn pakketje bij iemand anders laten bezorgen?
Natuurlijk! Als je jouw pakketje bij iemand anders wil laten bezorgen, vul dan in de check-out onder het kopje factuuradres je eigen adres in, en onder ‘verzendadres’ het adres van de ontvanger. We sturen de trackingcode van het pakketje wel naar jou toe, zodat je kunt volgen wanneer het aankomt.

 


Vergelijk